شناسهٔ خبر: 179194 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ آماده سازی نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهرهای هارونی و سودجان استان چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد

سودحان و هارونی مدیرکل راه و شهرسازی استان از آیین کلنگ زنی عملیات آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهرهای هارونی و سودجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری مراسم کلنگ زنی عملیات آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهرهای هارونی و سودجان با حضور استاندار، فرماندار شهرستان شهرکرد و سایر مسئولین گفت: انجام عملیات آماده سازی در این دو شهر با شهرداری است.

باقری ادامه داد: با توجه به استقبال خوب مردم این دو شهر و تلاش همکارانم در راه و شهرسازی استان، فرایند تامین زمین برای نهضت ملی و جوانی جمعیت سرعت گرفت که خوشبختانه توانستیم در فاز اول در شهر سودجان زمینی به مساحت ۷/۶ هکتار و به استعداد ۲۳۵ پلاک ۱۸۰ الی ۲۰۰ متری و در شهر هارونی در فاز اول، زمینی به مساحت ۰.۶ هکتار و به استعداد ۲۶ پلاک ۱۸۰ الی ۲۰۰ متری تامین کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد؛که فرایند قرعه کشی پلاک های تامین شده در این دو شهر هم‌زمان با عملیات آماده سازی سایت انجام خواهد شد.