شناسهٔ خبر: 179493 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهدارخانه دلوار (استان بوشهر) تجهیز شد

راهدارخانه دلوار (استان بوشهر)تجهیز شد معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از تجهیز و تقویت راهدارخانه دلوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) سید طالب لواسانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از تجهیز و تقویت راهدارخانه دلوار خبر داد.

وی گفت: در راستای ارتقای خدمت‌رسانی در محورهای مواصلاتی شهرستان تنگستان خصوصاً محور پرتردد و شریانی ساحلی این شهرستان، راهدارخانه دلوار از نظر نفرات و ماشین آلات سبک و سنگین راهداری تقویت شد.
لواسانی افزود: محور ساحلی بوشهر به دیر در محدوده شهرستان تنگستان و راه‌های محدوده عالیشهر و کورگات در بخش دلوار به ‎طول ۱۴۰ کیلومتر از جمله محورهای پرتردد با حوادث بالای ترافیکی در سال‌های اخیر بوده که در کنار توسعه و تعریض مداوم، نیازمند حضور همکاران راهداری است که با تقویت این راهدارخانه به نفرات و لجستیک لازم این مهم محقق خواهد شد.
وی بیان کرد: براین اساس ۳ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به این راهدارخانه اختصاص یافته که نقش بسزایی در خدمت‌رسانی در زمان‌های ضروری و بحران خواهد داشت.
وی یادآور شد: اکنون ۱۶ راهدارخانه در استان بوشهر فعال است که تجهیز و بهسازی آن‌ها طی سه سال اخیر در دستور کار بوده است.