شناسهٔ خبر: 179496 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازسازی فوری برج مراقبت پرواز اصلی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) انجام می‌شود

سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در دومین جلسه استقرار و راه‌اندازی برج مراقبت اضطراری تاکید کرد: موضوع بازسازی برج مراقبت پرواز اصلی شهر فرودگاهی و تسریع در نصب و راه‌اندازی تجهیزات به‌روز، مطابق با استانداردهای ایکائو با قید فوریت انجام شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌المل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، دومین جلسه استقرار و راه‌اندازی برج اضطراری، امروز مورخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ با حضور سعید چلندری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، معاون بهره‌برداری فرودگاهی و مدیران کل شهر فرودگاهی، مدیرکل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و همکاران برج مراقبت در دفتر معاونت بهره برداری فرودگاهی برگزار شد.

چلندری تاکید کرد: موضوع بازسازی برج مراقبت پرواز اصلی شهر فرودگاهی و تسریع در نصب و راه‌اندازی تجهیزات به‌روز، مطابق با استانداردهای ایکائو با قید فوریت انجام شود.

در این نشست؛ با توجه به در پیش بودن نصب و راه‌اندازی سیستم سوئیچینگ جدید و بازسازی برج مراقبت پرواز اصلی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و لزوم تخلیه‌ موقت برج مراقبت؛ طراحی، ساخت، استقرار و راه اندازی برج مراقبت پرواز اضطراری در دستور کار قرار گرفت. برج مذکور پس از ساخت، در مواقع مورد نیاز قابلیت استفاده به عنوان برج مراقبت پرواز پشتیبان را دارد و در سایر موارد به عنوان برج اپرون مورد استفاده قرار خواهد گرفت.