شناسهٔ خبر: 179500 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور قلعه رئیسی به دهدشت انجام شد

روکش قلعه رئیسی به دهدشت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه‌های شهرستان کهگیلویه از عملیات اجرایی پروژه بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور قلعه رئیسی به دهدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،  حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی پروژه بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت قلعه رئیسی به دهدشت گفت: قرارداد این پروژه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و مدت پیمان نه ماه پیش‌بینی و منعقد شده است.

پیمانجو در ادامه اظهار کرد: طول این روکش ۱۰ کیلومتر به عرض ۷.۵ متر باضخامت ۵ سانتی‌متر در دست اجرا است.

وی افزود: مشخصات فنی این پروژه شامل تراکم بستر، زیراساس و اساس به طول ۳ کیلومتر و عرض ۴ (ضخامت زیراساس و اساس ۱۵ سانتیمتر)، قیرپاشی به طول ۱۰ کیلومتر و عرض ۸ متر و ضخامت ۰.۶ سانتی‌متر (۸۳ هزار . ۹۵۰ کیلوگرم)، لکه‌گیری و تراش آسفالت ۷ هزار مترمربع، ریزش برداری ۳ هزار و ۲۵۰ مترمکعب، کانال کنی به طول ۴ کیلومتر، عرض ۱.۵ متر و ارتفاع ۰.۷ متر، اصلاح قنو ۳ کیلومتر، یک دستگاه پل دالی دهانه ۲ متر و دیوار حائل به طول ۴۰ متر و ارتفاع ۳ متر است.