شناسهٔ خبر: 18040 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر از سوی رییس‌جمهوری افتتاح شد

آغاز بهره‌برداری از باند دوم جاده طریق‌الرضا در اصفهان با پیام رییس‌جمهوری

افتتاح پروژه احداث باند دوم نایین ـ انارک یا جاده طریق‌الرضا از سوی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت و با حضور استاندار و جمعی از مسئولان اصفهان در محل پروژه به صورت ویدیو کنفرانس، همزمان با دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری در این ویدیو کنفرانس گفت: با سلام و درود و تهیت به مردم فهیم و بزرگوار اصفهان و با تشکر از مسئولان استان و  استاندار محترم و همه دست اندرکاران با حول و قوه الهی و با نام علی بن موسی الرضا(ع) پروژه راه اصلی نائین-انارک، خور، طبس را آغاز بفرمایید. علی برکت الله.

مدیر اداره راه و شهرسازی اصفهان نیز در این مراسم درباره افتتاح این جاده اظهار کرد: این جاده طریق‌الرضا نام دارد که سفر به مشهد مقدس از اصفهان از طریق این جاده را تسهیل و موجب کاهش مسیر می‌شود. مسافت کل این جاده ۷۰ کیلومتر است که ۳۰ کیلومتر آن با اعتبار بالغ بر ۱۵۵میلیارد ریال که تاکنون هزینه شده، امروز افتتاح شد.

حجت‌الله غلامی در ادامه گزارشی در خصوص تمامی پروژه‌های استان در حوزه راه و شهرسازی ارایه داد و افزود: ۹۰ پروژه راهسازی و راهداری، ۱۰ هزار و ۴۲۳ واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری رسیده که پروژه احداث باند دوم نایین به انارک به طول ۳۰ کیلومتر که به بهره‌برداری رسید، یکی از آنهاست.

استاندار هم در این مراسم گزارشی به رییسجمهوری ارایه کرد که در آن چنین آمده بود: جناب آقای رییسجمهوری در سفر شما به اصفهان که در سالگرد آن هستیم، ۳۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۷هزار میلیارد ریال تا پایان سال انجام شده که ۱۰ طرح آن به بهره‌برداری رسیده و طرح جاده نایین انارک هم به عنوان بخشی از جاده معروف طریق‌الرضا است و مردم اصفهان می‌توانند از طریق این جاده به بارگاه مبارک امام  هشتم (ع) برسند. این طرح به طول ۷۰ کیلومتر در حال انجام است که ۳۰ کیلومتر از آن امروز با دست شما به بهره‌برداری می‌رسد و ۴۰ کیلومتر بقیه آن با اعتباراتی که انشاءالله اختصاص خواهدیافت تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما