شناسهٔ خبر: 180968 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی برخط مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان به درخواست های شهروندان

پاسخگویی برخط با هدف رسیدگی و پاسخگویی مستقیم به مشکلات شهروندان، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامانه سامد) در محل استانداری گیلان پاسخگوی تماس‌های تلفنی هم استانی های عزیز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، در راستای برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی و فریبرز مرادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به صورت برخط پاسخگوی مردم شریف استان بودند و تماس‌های مختلف شهروندان در قالب درخواست‌، پیشنهاد و گزارش را به صورت مستقیم پاسخ دادند.

گفتنی است: سامانه سامد که با نام سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم و یا خط ۱۱۱ شناخته می‌شود با هدف پاسخگویی مدیران دستگاه ها و سازمان های کشور بوده و پل بی واسطه ی ارتباط مردم با مدیران است.