به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ۶ ماهه ۱۴۰۳ سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای اداره مسافر این اداره کل حائز رتبه اول در بین استانها شد.
اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان توانست با تحقق اهداف و عملکرد سازمان در تغییرات جابهجایی مسافر عمومی جادهای، تغییرات سفر با ناوگان عمومی جادهای، راه اندازی خوابگاه رانندگان (آقایان)، رسیدگی به تخلفات در خصوص صدور صورت وضعیت صوری (منتج به رأی)، رسیدگی به تخلفات در خصوص صدور صورت وضعیت صوری (منتج به رأی)، بررسی شکایات سامانه ۱۴۱، رسیدگی به تخلفات شرکتها، مالکین و رانندگان (منتج به رای)، تعامل با صنوف (برگزاری جلسات کمیته راهبری)، رصد مسافر جذب شده از طریق سرویسهای دوطرفه با برنامه مشخص و روستایی، دفاتر نمایندگی سازمان در پایانههای مسافری، درصد بلیتهای فروخته شده به صورت اینترنتی، ضریب اشغال صندلی اتوبوس، درصد صورت وضعیتهای دربستی صادره با مجوز، درصد مسافر جذب شده از طریق سامانه رزرواسیون، میزان رضایت دفتر در خصوص پیگیری بخشنامه و ضوابط و میزان رضایت دفتر در خصوص جابهجایی زائرین اربعین و دهه پایانی ماه صفر رتبه سوم را در نتایج ارزیابی عملکرد ۶ ماهه ۱۴۰۳ سازمان کسب کند.