شناسهٔ خبر: 181213 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

برقراری ۳ میلیون و ۸۴۳ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ در شهریور امسال

رتبه نخست مرکز مدیریت راه های خراسان رضوی معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در شهریور ماه امسال، ۳ میلیون و ۸۴۳ هزار و ۳۳ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محمد تیموری، معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درخصوص وضعیت عملکرد سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ در شهریورماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: از مجموع تماس‌های برقرار شده با این سامانه در شهریور ماه امسال، به ترتیب استان‌های مازندران با ۴۵ درصد، تهران با ۳۷ درصد و البرز با ۷ درصد بیشترین سهم تماس‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش یک درصدی تماس‌های بخش پاسخگویی سامانه ۱۴۱ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ خبر و ادامه داد: در مجموع ۱۸۰ هزار و ۳۴۹ تماس در بخش ستادی و استانی این سامانه پاسخ داده شده است.

تیموری خاطرنشان کرد: از این مجموع، سهم پاسخگویی ستاد به تماس‌های سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ شامل ۵۲ درصد مجموع تماس‌ها یعنی ۹۳ هزار و ۳۹۷ تماس بوده است، در بخش استانی نیز با پاسخگویی به ۸۶ هزار و ۹۵۲ تماس در مجموع به ۴۸ درصد تماس‌های این سامانه پاسخ داده شده است.

وی همچنین مجموع بازدیدها از وب‌سایت ۱۴۱ در شهریور ماه امسال را دو میلیون و ۹۷ هزار و ۶۳۳ بازدید خواند و گفت: در مدت زمان یادشده در مجموع ۳۵۷ هزار و ۴۴۰ بازدید در اپلیکیشن ۱۴۱ به ثبت رسیده است.

تیموری بیان کرد: در این مدت یک‌ماهه همچنین ۸۵ هزار و ۱۸۳ پیامک به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ ارسال شده است.