شناسهٔ خبر: 1817 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

مشکلات وزرات نیرو پابرجاست / اعتبار 2000 میلیارد تومانی برای تکمیل خدمات روبنایی و زیربنایی

شهرجدیدپردیس مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان این‌که مشکلی که با وزارت نیرو برای تامین آب و برق واحد‌های مسکن مهر وجود داشت حل نشده است، تصریح کرد: نزدیک به 2000 میلیارد تومان اعتبار لازم است تا خدمات زیربنایی و روبنایی این واحدها تکمیل شود.

حسن ولی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی شرایط بیمه واحد‌های مسکن مهر در این شهر اظهار کرد: برای بیمه واحدهای مسکن مهر مشکلاتی با بانک مسکن وجود دارد و این مشکلات در پروژه هایی که دو پیمانکار کار می‌کنند بیشتر است. مشکلاتی با بانک مسکن در این زمینه وجود دارد به گونه‌ای که بعضی دستگاه‌ها این مساله را قبول می‌کنند و بعضی از حساب شرکت عمران شهر جدید پردیس پول برداشت می‌کنند.

وی افزود: درزمینه‌ی آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر اختلافات بیشتر است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان این‌که در پروژه‌هایی که یک پیمانکار دارد مشکلات در آن ها کمتر و در فازهایی که آماده‌سازی آنها به عهده دو پیمانکار است مشکلات بیشتر است، تاکید کرد: برای بیمه این واحدها مشکلات زیادی وجود دارد.

ولی‌پور تاکید کرد: مشکلاتی در زمینه تامین بیمه این واحد‌ها از سوی بیمه وجود دارد به گونه‌ای که شامل حق بیمه هر متر 5200 تومان مصوب نمی‌شود.

وی با بیان این‌که مشکل اصلی در واحد‌های مسکن مهر در شهر جدید پردیس تامین خدمات زیربنایی و روبنایی است، تصریح کرد: پیگیر هستیم که افزایش وام پنج میلیون تومانی به ما هم تعلق گیرد.

ولی‌پور با اشاره به این‌که بیش از 15 هزار واحد در حال حاضر آماده داریم، افزود: قبلا شش هزار واحد تحویل داده شده و پیش‌بینی می‌شود تا آخر سال واحد‌های آماده تحویل به 25 هزار واحد برسد.وی تاکید کرد: تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی واحد‌های باقی‌مانده از شروط اصلی تحویل این واحد‌ها محسوب می شود.

ساخت 13 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس واقع درشمال شرقی تهران از سال 82 آغاز شد و ساخت 80 هزار واحد دیگر در فازهای سه،‌ پنج و هشت این شهر نیز از سال 91 آغاز شد که قرار است همه این واحدها تا پایان سال دیگر تکمیل و تحویل داده شوند.

در حال حاضر 83 هزار واحد مسکن مهر طی هفت پروژه در شهر جدید پردیس در حال ساخت است که به گفته مدیر عامل شرکت عمران این شهر جدید تعدادی از واحدهای مسکن مهر فاز 8 و 11 این شهر در صورت تامین امکانات زیربنایی نظیر آب، فاضلاب، برق و گاز تا پایان امسال قابلیت تحویل به متقاضیان را دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما