به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی، احمد درخشان؛ بازرس اداره کل راهداری و حملونقل جادهای گفت: ۴۵۰ نامه هم از طریق سامانه سامد به اداره کل راهداری استان ارجاع داده شده بود که با ارجاع آن به کارشناسان بخشهای مختلف اداره کل، پاسخ متناسب به هر کدام داده شد.
وی با اشاره به اینکه هر دو ماه یکبار هم مدیرکل راهداری و حمل و نق جادهای استان و معاونان و مدیران اداره کل در میز خدمت نمازجمعه تبریز حاضر میشوند، افزود: در سال جاری سه میز خدمت با حضور و پاسخگویی مدیران این اداره کل برپا شده و مشکلات مطرح شده از طرف مراجعان بررسی و رسیدگی شده است.
بازرس اداره کل راهداری و حملونقل جادهای آذربایجان شرقی عمده موضوعات مطرح شده در نامههای مردمی را موضوعات مربوط به راههای روستایی، مجتمعهای خدماتی رفاهی و حملونقل کالا عنوان کرد و گفت: پاسخنامهها به چهار بخش تقسیم میشود که بخشی از آنها پاسخ مثبت دریافت کرده، بخشی راهنمایی میشوند تا از راه اصولی درخواست خود را پیگیری کنند، بخشی بایگانی شده و بخش چهارم پاسخ منفی دریافت میکنند.
درخشان تصریح کرد: صاحبان ۴۵ درصد از نامهها راهنمایی شدند، ۲۵ درصد جواب مثبت دریافت کردند، ۲۰ درصد نامهها بایگانی شدند و ۱۰ درصد هم پاسخ منفی گرفتند.
وی افزود: نامههایی که بایگانی شدهاند مربوط به موضوعاتی بودند که جزو وظایف اداره کل راهداری و حملونقل جادهای آذربایجان شرقی نبود و نامههایی که پاسخ منفی گرفتند مطابق قوانین و مقررات امکان پاسخ مثبت برای آنها وجود نداشت.