به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه لارستان، محسن رفیعی مدیرکل فرودگاه بینالمللی آیت الله آیت الهی لارستان گفت: ارائه خدمات مناسب برای مسافرین و مراجعین رکن جدایی ناپذیر در امر جلب رضایت مسافران است و فرودگاه لارستان این افتخار را دارد با هدف محترم دانستن آسایش و رفاه سالمندان و توانخواهان، خدمات ویژهای را به همین منظور در سطح ترمینال مسافری فراهم آورده است.
وی افزود: لذا نحوه بهرهمندی از این خدمات برای مسافرین محترمی که قصد استفاده از این امکانات را دارند، با سهولت بیشتری از این وسایل بهرهمند شوند.
مدیرکل فرودگاه لارستان خاطرنشان کرد: مسافران در صورت نیاز به استفاده از ویلچر و همچنین در صورت نیاز به کمک جهت جابهجایی وسایل همراه خود میتوانند با مراجعه به دفتر مدیریت ترمینال واقع در ورودی ترمینال، درخواست نیروی خدماتی کنند.
وی در ادامه گفت: مسافرانی که توانایی بالا رفتن از پلههای هواپیما را ندارند میبایست هنگام رزرو بلیت پرواز، آژانس هواپیمایی یا مسئول رزرواسیون و صادر کننده بلیط خود را در جریان شرایط خود گذاشته تا با درج این شرایط در بلیط صادره بتوانند پس از حضور در ترمینال مسافری از این خدمات که علاوه بر امکان استفاده از ویلچر و نیروی خدماتی، شامل استقرار بالابر جهت انتقال مسافر به داخل هواپیما نیز است، بهره مند شود.
رفیعی خاطرنشان کرد: مسافران محترم مشمول استفاده از این خدمات، میبایست پس از حضور در ترمینال مسافری جهت هماهنگی و استفاده از خدمات فوق الذکر به دفتر مدیریت ترمینال مراجعه نمایند. همچنین در صورت درج نشدن موارد مربوطه در بلیط مسافر کلیه مسئولیت آن به عهده آژانس صادر کننده بوده و فرودگاه هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.