شناسهٔ خبر: 18326 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

ادامه روند بهره‌برداری از مسکن مهر شهرهای جدید؛

افتتاح بیش از سه هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مجلسی و بهارستان/ تکمیل واحدهای باقیمانده تا خرداد سال ۹۵

شهر مجلسی مدیران عامل شهرهای جدید مجلسی و بهارستان از افتتاح سه هزار و ۵۱ واحد مسکن مهر در این دو شهر همزمان با دهه مبارک فجر خبر دادند.

محمدرضا احمدی مدیرعامل شهر جدید مجلسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص مراسم افتتاح مسکن مهر این شهر که با حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد گفت: شهر مجلسی در استان اصفهان در مجموع دارای پنج هزار و ۸۸۱ واحد مسکن مهر است که علاوه بر سه هزار و ۳۱۰ واحد افتتاحی در دوره‌های گذشته، ۳۵۱ واحد دیگر نیز به مناسبت دهه فجر سال جاری به افتتاح رسید و به متقاضیان تحویل داده شد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه درحال حاضر حدود دو هزار واحد از سایت مسکن مهر این شهر باقیمانده است گفت: از این تعداد نزدیک به یکهزار و ۴۷۰ واحد بدون متقاضی بوده و مابقی تا پایان خردادماه سال آینده به مالکان واگذار می‌شود.

وی همچنین احداث مدرسه، دو مسجد، دو هکتار فضای سبز و سالن ورزشی را از دیگر برنامه‌های شرکت عمران در راستای تکمیل خدمات روبنایی این شهر اعلام کرد و گفت: خدمات زیربنایی سایر واحدهای افتتاحی نیز تکمیل و بدون هیچ مشکلی درحال بهره‌برداری است.

حسن روانفر مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان که یکی از شهرهای جدید استان اصفهان به شمار می‌رود نیز در گفتگویی دیگر از افتتاح دوهزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر در این شهر خبر داد و گفت: ۲۷ هزار متر مربع فضای سبز با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، یک باب مسجد با هزینه ۱۳ میلیارد ریال و ۵.۵ کیلومتر ورودی شهر جدید بهارستان با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی در این مراسم به شمار می‌رود.

روانفر در ادامه تعداد کل واحدهای مسکن مهر بهارستان را ۱۱ هزار واحد اعلام کرد و گفت: تاکنون ۶ هزار و ۹۱۲ واحد از سایت به بهره‌برداری رسیده و قرار است مابقی واحدها تا پایان خردادماه سال ۹۵ نیز به افتتاح برسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با تأکید براینکه خدمات زیربنایی تمام واحدهای افتتاح شده تکمیل است گفت: تمامی خیابان‌ها، معابر و فضای سبز سایت مسکن مهر بهارستان تأمین شده و ۶ واحد آموزشی آن نیز در دست احداث است که تاکنون سه واحد آن در مرحله سفت‌کاری قرار دارد./

نظر شما