شناسهٔ خبر: 18466 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب در استان مرکزی:

عملیات رفع نقطه حادثه خیز دهچال-فوران کلید خورد

رفع نقاط حادثه خیز رئیس نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب گفت: عملیات رفع نقطه حادثه خیز دهچال-فوران واقع در استان مرکزی کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، حسینعلی قناتی رئیس نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب با اعلام این خبر افزود:

عملیات رفع نقطه پرحادثه محور دهچال- فوران در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان خنداب به عنوان راه دسترسی بالغ بر ۱۵ روستای بخش مرکزی این شهرستان، با توجه به اهمیت موضوع و با هدف ارتقاء ضریب ایمنی این محور همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) آغاز شد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری در قالب یک برنامه یک ماهه به اتمام می‌رسد.

قناتی رئیس نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب در خصوص ویژگی‌های این پروژه گفت: عملیات اجرایی این پروژه به طول ۱ کیلومتر و حجم خاکبرداری بالغ بر ۲۰ هزار مترمکعب, با استفاده از ماشین آلات راهداری و عوامل راه وشهرسازی شهرستان خنداب به ارزش تقریبی ۴۰۰۰ میلیون ریال درحال اجراست.

گفتنی است در این پروژه، قوس قائم عمودی نقطه پرحادثه محوردهچال- فوران واقع در انتهای حوزه استحفاظی خنداب به سمت استان همدان  رفع و اصلاح می‌شود.

نظر شما