شناسهٔ خبر: 18589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خوزستان انجام شد؛

بازگشایی آزادراه پل زال- خرم‌آباد / آغاز کار اجرایی دو طرح راهسازی در اندیکا

آسفالت راه روستایی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: آزادراه پل زال - خرم آباد که از دو روز گذشته مسدود شده بود، بازگشایی شد، این در حالیست که رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیکا از آغاز کار اجرایی دو طرح راهسازی در شهرستان اندیکا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، محسن یوسفی گفت: این آزادراه در پی ریزش کوه و سقوط دکل برق فشار قوی مسدود شده بود و در این مدت تردد از محور قدیم پل زال – خرم آباد انجام می‌شد.

وی افزود: رانش کوه و مسدودشدن این محور در حوزه استحفاظی استان لرستان به وقوع پیوسته است و این محور از روز گذشته پس از دو روز انسداد با تلاش همکاران اداره راهداری این استان بازگشایی شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حال حاضر تردد در این محور به خوبی انجام می‌گیرد و مشکلی برای رفت و آمد مردم در این جاده وجود ندارد.

همچنین غضنفر جمال پور رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیکا گفت: کار اجرایی دو طرح راهسازی در شهرستان اندیکا با اعتبار هفت میلیارد ریال از هفته جاری آغاز شد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل آسفالت جاده روستایی سرحوض بالا، و نیز بهسازی و تعریض میدان امام حسین (ع) واقع در سه راهی قاسم آباد است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیکا افزود: هزینه اجرای این پروژه‌ها از اعتبارات ملی و ماده ۱۸۰تامین شده که تا پیش از پایان امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی گفت: خط کشی و نصب علائم محور اصلی اندیکا - بازفت نیز به طول ۲۷۰ کیلومتر آغاز شده است.

شهرستان اندیکا در شمال شرقی خوزستان واقع شده و دارای سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو است.

نظر شما