شناسهٔ خبر: 18667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی انجام شد

به گارگیری ۲ دستگاه ماشین جدید راهداری راز و جرگلان

تجهیزات راهداری سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان راز و جرگلان از تحویل ۲ دستگاه ماشین جدید راهداری به اين شهرستان استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی گلشنی‌مقدم با اعلام این خبر گفت: این تعداد ماشین آلات راهداری شامل يك دستگاه گريدر و يك دستگاه كاميون شن و نمك پاش است.

وی اعتبار هزينه شده برای گريدر جديد را افزون بر ۷ ميليارد ريال و همچنين كاميون شن و نمك پاش را نيز حدود ۴ میلیارد ريال ذكر كرد.

گلشنی مقدم گفت: تعداد كل ماشين‌های راهداری اين شهرستان ۱۴ دستگاه است كه با توجه به ضرورت منطقه هنوز به ۵ دستگاه ديگر نياز داريم.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان راز و جرگلان در پايان ضمن تشكر از مديركل محترم راه و شهرسازی استان و مديريت راهداری استان اظهار اميدواری كرد: با خريداری اين ماشين‌ها بتوانيم از يك سو تسريع در اجرای هر چه بهتر كارها و از سوی ديگر كاهش هزينه‌ها را شاهد باشيم.

شهرستان راز و جرگلان با حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت در شمالی‌ترین نقطه خراسان‌شمالی در حدود ۱۳۰ كیلومتری بجنورد و در خط مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان قرار گرفته و تمامی راه‌های اين شهرستان بیش از ۵۰۰ كيلومتر راه فرعی و روستايی است.

نظر شما