به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه سایر مدیران کل مجموعه وزارت راه و شهرسازی به مناسبت دهه مبارک فجر در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد۱۱۱) حاضر شد و به صورت برخط به تماسهای مردمی پاسخ داد.
مشتری در این ارتباط تلفنی، دستورات لازم را برای رسیدگی به مسائل مطرح شده از سوی شهروندان را صادر کرد.
سعید سبحانی معاون حمل و نقل و علی ربانی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در مرکز سامد حضور داشتند.
سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی موثر میان مردم و مسئولان است و شهروندان می توانند از این طریق بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.