شناسهٔ خبر: 191174 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی میزخدمت در پایانه مسافربری برای رسیدگی به مشکلات مسافران نوروزی در استان کرمان

برپایی میزخدمت در پایانه مسافربری برای رسیدگی به مشکلات مسافران نوروزی در استان کرمان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: میز پاسخگویی و رسیدگی در پایانه مسافری به منظور نظارت موثر و به موقع بر تخلفات مربوط به پیش فروش بلیت نوروزی و ارائه خدمات به مسافران برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، سهند شفق با اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌ها اظهار کرد: نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات مسافری، نرخ بلیت‌ها، ایمنی ناوگان و نحوه ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار دارد.

شفق با بیان این که کارشناسان مربوطه و آشنا به حقوق مسافران به طور مستمر در پایانه حضور دارند، افزود: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مستقر در پایانه‌ها و یا از طریق سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اطلاع دهند.