به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، سهند شفق با اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانهها اظهار کرد: نظارت بر عملکرد شرکتها و مؤسسات مسافری، نرخ بلیتها، ایمنی ناوگان و نحوه ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار دارد.
شفق با بیان این که کارشناسان مربوطه و آشنا به حقوق مسافران به طور مستمر در پایانه حضور دارند، افزود: مسافران میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مستقر در پایانهها و یا از طریق سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمان اطلاع دهند.