شناسهٔ خبر: 191302 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید سرزده وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه‌آهن تهران

بازدید وزیر وزیر راه و شهرسازی در بازدید سرزده و شبانه خود از ایستگاه راه‌آهن تهران با مسافران حاضر گفت‌وگو کرد و شرایط تهیه بلیت و کیفیت خدمات مسافری را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق شامگاه دوشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۳و در جریان بازدید از بخش‌های مختلف ایستگاه راه آهن تهران با مسافران گفت و گو کرد و نظرات مردم را نسبت به خدمات ارائه شده و میزان رضایت‌مندی آنها جویا شد.

در ادامه این بازدید وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به مشاهدات خود و اظهارات مردمی در خصوص موضوع دسترسی به بلیت قطار گفت: در گفت‌وگو با مردم متوجه شدم برخلاف مسافرانی که از طریق سامانه بلیت تهیه کردند، عده‌ای از هم‌وطنان در زمان پیک سفرها از طریق آژانس‌های مسافرتی اقدام به تهیه بلیت کرده بودند که با دشواری بیشتری مواجه شدند.

وی با بیان اینکه باید بررسی دقیقی در خصوص این مسئله انجام شود، افزود: بی تردید اشکالات و کمبودهایی از نظر میزان عرضه و تقاضا در ناوگان ریلی وجود دارد اما باید تلاش شود تا خدمات نسبت به میزان عرضه بلیت‌ها به بهترین شکل ارائه شود.

وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت پاسخگویی و حفظ شأن و احترام مسافران تاکید کرد و گفت: امشب از دو قطار بازدید کردم که کیفیت قابل قبولی داشتند، اما باید مسافران نظرات خود را نسبت به کیفیت قطارها و واگن‌ها از طریق سامانه ۵۱۴۹ صدای مسافر شرکت راه‌آهن اعلام کنند.

صادق در ادامه خاطرنشان کرد: هر قطاری با هر تعداد ستاره‌ و هر سطح کیفیتی باید بهترین خدمات را به هم‌وطنان ارائه دهد و مردم نظرات خود را اعلام کنند.

گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی به همراه سعید رسولی معاون حمل و نقل و سرپرست سازمان بنادر و دریانوردی و جبار علی ذاکری مدیرعامل راه آهن در آستانه نوروز ۱۴۰۴ به صورت سرزده از قسمت‌های مختلف ایستگاه راه آهن تهران بازدید کردند.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن گفت‌وگوی صمیمی با مسافران، خدمه قطارها و کارکنان شرکت راه آهن بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و نظرسنجی مستمر در راستای ارتقا کیفیت خدمات به مسافران تاکید کرد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی از زحمات و تلاش‌های کارکنان راه آهن قدردانی کرد.