شناسهٔ خبر: 192156 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۴۱ و ۱۱۰ پل های ارتباطی مسافرین اتوبوس با مسئولین مربوطه جهت ارائه گزارش

رئیس اداره مسافر یزد رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: سامانه های ۱۴۱ مربوط به مرکز مدیریت راه ها و ۱۱۰ مربوط به پلیس راهور آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی نسبت به ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، علیرضا مشرف رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: مسافران ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای می‌توانند علاوه بر سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان، نظرات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تلفن ۱۱۰، با پلیس راه راهور فراجا نیز در میان بگذارند.

مشرف افزود: به منظور تحقق هدف نظارت و کنترل عملکرد رانندگان و افزایش بازدهی این پل‌های ارتباطی تدارک دیده شده است تا ضمن پیشگیری از تکرار رفتارهای مخاطره‌آمیز برخی از رانندگان، بتوانیم از رانندگان قانونمند نیز قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای سفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر در ایام نوروز، نظارت و کنترل دقیق بر فرایند خدمات‌دهی و نحوه فعالیت و عملکرد رانندگان این‌گونه وسایل نقلیه، ضروری و اجتناب‌ناپذیر است که پلیس‌راه با بهره‌گیری از زیرساخت سامانه ۱۱۰ و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با سامانه ۱۴۱، امکان اخذ گزارش از مسافران ناوگان حمل‌ونقل مذکور را فراهم کرده است.