به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، مصطفی قدمی درباره وضعیت جابهجایی مسافران توضیح داد و گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی به رغم حجم بالای مسافرتها از استان مازندران تقاضای سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی با ظرفیتهای موجود به درستی پاسخ داده شده است و جابهجایی مسافران به بهترین نحو ممکن انجام شده است.
وی افزود: بخش حمل و نقل در اقتصاد هر کشور اهمیت خاص داشته که با گستردگی فعالیتهای اقتصادی و افزایش تولید ملی نیاز به توسعه و بهبود شبکههای حمل و نقل به خوبی احساس میشود.
قدمی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در بخش جابهجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است و در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت به صورت اینترنتی انجام شد، گفت: ۲۲۲ شرکت حمل و نقل مسافر در این استان فعالیت دارند که خدمات لازم را به مسافران ارائه میکنند.
معاون حمل و نقل استان خاطر نشان ساخت: مسافران میتوانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکتهای مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و تأخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این ادارهکل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیونهای مربوط به تخلف شرکتهای مسافری، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مور رسیدگی قرار میگیرد.