شناسهٔ خبر: 19332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح بخش نوروز ۹۵ در پرتال فرودگاه بین‌المللی کرمان

محمد نخعی مدیرکل و رئیس ستاد تسهیلات نوروزی فرودگاه‌های استان کرمان گفت: مخاطبان می‌توانند اطلاعات فرودگاهی سال نو را در بخش نوروز ۹۵ پرتال فرودگاه بین‌المللی کرمان دنبال کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان کرمان، محمد نخعی مدیرکل و رئیس ستاد تسهیلات نوروزی فرودگاه‌های استان از آمادگی ۵ فرودگاه عملیاتی در جای جای پهناورترین استان کشور خبر داد و گفت:

به منظور ارتقاء و حفظ آمادگی‌ها برای اجرا و نظارت بر پروازهای بر فراز استان طرح‌های عملیاتی و هماهنگی‌های فنی تخصصی صورت گرفته و برای اجرا از طریق ستاد تسهیلات نوروز ی به ادارات و واحدهای ذیربط ابلاغ شده است.

وی رسالت اطلاع رسانی را مهم، حساس و حیاتی اعلام و افزود با تلاش فنی اداره مخابرات و فن‌آوری اطلاعات هوانوردی ونیز روابط عمومی اداره کل با تهیه اطلاعات مورد نیاز ،نقشه ،آدرس اماکن و شماره‌های ضروری مورد نیاز فرودگاه‌های استان و همچنین تصاویری از آنچه که برای مسافران پیش‌بینی شده در پورتال فرودگاه بین المللی کرمان با ​عنوان "نوروز ۹۵ " درج و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

وی پورتال فرودگاه بین المللی کرمان به آدرس kerrman .airport.ir را شامل اطلاعات ۴ فرودگاه تابعه و دیگر استان اعلام و گفت: مخاطبان می‌توانند با رصد پورتال مزبور از اطلاعات خبری و نیز سایر موارد مرتبط حوزه معاونت هوانوردی و فرودگاهی به صورت لحظه‌ای و نیز علاوه بر فرودگاه بین المللی کرمان، اطلاعات فرودگاه‌های سیرجان ،رفسنجان ،بم وجیرفت را دریافت نمایند.

وی ثبت و انعکاس اطلاعات پروازی در این پورتال را لحظه‌ای اعلام و تاکید کرد: همکاران مرتبط در برج مراقبت پرواز و نیز پایانه به محض ورود، خروج و یا سایر حالاتی که از سوی شرکت‌های هواپیمائی مستقر از جمله هواپیمائی جمهوری اسلامی ،ماهان ،آسمان ،زاگرس و کیش ایر اعلام شود را عینا و بلافاصله از طریق این سامانه در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند.

وی نوروز ۹۵ در فرودگاه‌های استان را فتح باب سالی نکو دانست و بر تلاش بیشتر این اداره کل برای کسب توفیق بیشتر تاکید مضاعف نمود.

لازم به ذکر است اولین تیزر معرفی باغ فتح آباد کرمان که پس از سالیان متمادی فراموشی به ویرانه تبدیل شده بود ولی با توجه علی رضا رزم حسینی استاندار کرمان به صورت ویژه احیاء و با حضور وزیر کشور امسال افتتاح شد در بخش مکان‌های تاریخی و دیدنی برای نمایش به علاقمندان میراث فرهنگی و ماندگار میهن عزیز و اسلامی‌مان نقش بسته است.

نظر شما