شناسهٔ خبر: 19373 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

یاسر خالدی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در ۱۱ ماه ۹۴/ ثبت بیشترین تماس روزانه در ۱۷ آذرماه

مرکز مدیریت راهها مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در سال ۹۴ گرفته شد٬ گفت: بیشترین تماس روزانه‌ در امسال با سامانه ۱۴۱ مربوط به ۱۷ آذرماه بود.

یاسر خالدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به روند صعودی تماس‌های مردم با سامانه ۱۴۱ برای کسب اطلاع از وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: تا پایان بهمن ماه امسال ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شد که از این میزان ۵۴۲ هزار تماس را اپراتورهای مرکز مدیریت راه‌های کشور پاسخگویی کردند.

وی بیشترین تماس در سال ۹۴ را مربوط به آذرماه اعلام کرد و افزود: در این ماه بیش از یک میلیون و ۳۱۲ هزار تماس روی سامانه ۱۴۱ ثبت شد که بیش از ۸۸ هزار و ۳۵۰ تماس را کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های کشور پاسخگویی کردند.

مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه اربعین حسینی مصادف با ۱۱ آذر و رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مصادف با ۱۹ آذر و شهادت امام رضا (ع) مصادف با ۲۱ آذر بود٬ یادآور ‌شد: بیشترین تماس روزانه‌ در سال ۹۴ با سامانه ۱۴۱ مربوط به ۱۷ آذر است که کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های کشور ۷ هزار و ۲۰۰ تماس را در آن روز پاسخ گفتند.

وی با اشاره به بیشترین تماس‌های مردم با سامانه ۱۴۱ در سال ۹۳ افزود: بیشترین تماس‌ها با مرکز مدیریت راه‌های کشور در سال ۱۳۹۳ مربوط به هفتم مردادماه یعنی تعطیلات عید فطر بود که کارشناسان مرکز ۵۴۰۰ تماس را پاسخگویی کردند.

خالدی توضیح داد: بیشترین تماس ماهانه در سال گذشته نیز مربوط به مردادماه بود که ۴۸۸ هزار و ۹۶۷ تماس در سامانه ۱۴۱ ثبت شد. از این تعداد تماس ۲۵ هزار و ۹۰۰ تماس را اپراتورهای مرکز پاسخ گفتند.

مسئول عملیات سال مرکز مدیریت راه‌های کشور تأکید کرد: امروز با تجهیز سامانه ۱۴۱ به نرم‌افزارهای لازم توانستیم این امکان را فراهم‌آوریم تا کارشناسان مرکز با سرعت بیشتر و در زمان کوتاه‌تر اطلاعات ترافیکی محورهای برون‌شهری را در اختیار کاربران بگذارند./

برچسب‌ها:

نظر شما