شناسهٔ خبر: 19427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارتقای ایمنی ۳۰ کیلومتر از آزادراه قزوین ـ کرج

آزادراه کرج قزوین مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین از آماده‌سازی آزادراه قزوین - کرج و راه‌های واقع در این حوزه با هدف حفظ، نگهداری و ارتقای ایمنی راه‌ها برای انجام سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مهندس جواد حق‌لطفی از آغاز عملیات اصلاح شیب شیروانی خبر داد و گفت: عملیات رفع اختلاف ارتفاع و اصلاح شیب شیروانی لاین شمالی آزادراه قزوین – کرج آغاز شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین ادامه داد: این عملیات در راستای رویکرد اساسی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در ارتقای سطح ایمنی راه‌های حوزه استحفاظی به ویژه آزادراه قزوین – کرج آغاز شده است.

مهندس حق لطفی با اشاره به اینکه محور آزادراه قزوین – کرج به گواه آمارهای رسمی یکی از سه محور پرتردد کشور بشمار می رود گفت:هدف از این پروژه افزایش ایمنی راه از طریق ایجاد راه بخشنده و کمک به کاربران جاده‌ای است.

مدیر راهداری این اداره کل طول تقریبی اجرای پروژه را ۳۰ کیلومتر و  مبلغ قرارداد منعقده را ۴۰۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و گفت: مدت اجرای عملیات عمرانی چهار ماه برآورد شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بخش مهمی از این پروژه تا پیش از آغاز تعطیلات نوروزی آماده بهره برداری شود./

نظر شما