شناسهٔ خبر: 19496 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی اردبیل:

۷۳ درصد روستاهای شهرستان اردبیل آسفالت شده است

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردبیل گفت: با تلاش پرسنل راه و شهرسازی تاکنون ۷۳ درصد روستاهای شهرستان‌های اردبیل و سرعین از نعمت آسفالت برخوردار شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، علی دشتی در حاشیه بازدید از جاده‌های مواصلاتی این شهرستان ضمن اعلام این خبر گفت: تاکنون با تلاش ماموران راهداری اردبیل ۷۳ درصد جاده‌های روستایی در شهرستان‌های اردبیل و سرعین آسفالت شده است و برنامه‌ریزی برای آسفالت مابقی جاده‌های روستایی این دو شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبارات و تخصیص آن در سال ۹۵ حدود ۱۰ درصد جاده‌های روستایی حوزه استحفاظی راه و شهرسازی اردبیل نیز از آسفالت برخوردار می‌شوند، گفت: نیاز است مسئولان مربوطه نیز در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند که تلاش راه و شهرسازی شهرستان اردبیل در این زمینه تاکنون رضایت‌بخش بوده است.

دشتی به اهمیت همكاری دهداری ها جهت حل مشكلات جاده‌ای روستاها تاكید كرد و گفت: اخیرا راه و شهرسازی با همكاری و همیاری اهالی روستای قره لر و دهداری مربوطه نسبت به اصلاح و ایمن‌سازی پل این راه روستایی اقدام نمود كه رضایت اهالی روستا را در پی داشته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردبیل همچنین از خرید یک دستگاه گریدر با اعتبار ۶۲۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی برای راه و شهرسازی اردبیل خبر داد و افزود: امسال یک دستگاه فلاکس آسفالت با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان برای راه و شهرسازی اردبیل خریداری شده است که با خرید این دو دستگاه خدمات‌رسانی راه و شهرسازی اردبیل در جاده‌های برون شهری و مواصلاتی افزایش می‌یابد.

دشتی بیان کرد: در حال‌حاضر ۳۰ دستگاه سنگین، سبک و نیمه سنگین راه و شهرسازی اردبیل به طور شبانه‌روزی در جاده‌های مواصلاتی و برون شهری روستایی فعالیت می‌کنند و تلاش ماموران راهداری شهرستان اردبیل بسیار چشمیگر بوده است و امیدواریم بتوانیم در ایام نوروز رضایت مسافران در جاده‌های مواصلاتی و برون شهری اردبیل و سرعین را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی شهرستان اردبیل ۸۵ کیلومتر بزرگراه ۷۹ کیلومتر راه اصلی و ۴۷ کیلومتر راه فرعی وجود دارد که این اداره برای ساماندهی و ایمن‌سازی این جاده‌ها اقدامات قابل توجهی با تلاش سایر دستگاه‌های مربوطه انجام داده است.

نظر شما