شناسهٔ خبر: 19541 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

ورود سامانه جدید بارشی به کشور از فردا/ شرایط برای بارندگی در تهران مهیا می شود

هوا شناسی - ابری کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به کشور از روز دوشنبه گفت: فردا شب و سه شنبه شب شرایط برای بارندگی در تهران مهیا می شود.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز روی نوار شمالی کشورمان بارش پراکنده را داریم، در سواحل شمالی، ارتفاعات شمالی و شرقی و شمال شرقی البرز بارندگی رخ می دهد که بارش در شمال شرق کشور گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید هم می تواند باشد.

وی افزود: از روز دوشنبه سامانه فعال بارشی دیگری از سوی شمال غرب وارد کشورمان می شود و در استان های غربی و بخش هایی از جنوب کشور بارندگی خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: از روز سه شنبه با تقویت این سامانه علاوه بر نیمه غربی در دامنه های البرز و به تدریج بخش هایی از مرکز و شمال شرق کشور بارندگی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای امروز و فردا بخش های مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج پیش بینی می شود.

گودرزی حداکثر دمای امروز تهران ر ۱۹ درجه خواند و گفت: تهران کمی ابری و در ارتفاعات افزایش ابر دارد و در پاره ای نقاط همراه با وزش باد شدید است. فردا شب و سه شنبه شب شرایط برای بارندگی در تهران مهیا می شود./

نظر شما