شناسهٔ خبر: 19544 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بعد از ظهر امروز انجام شد؛

بازگشایی مسیر شمال به جنوب قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال/ تردد ایمن و روان خودروها در مسیر برقرار است

قطعه 4 آزادراه تهران شمال مسیر شمال به جنوب قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال بعد از ظهر امروز با تلاش راهداران بازگشایی شد و هم اکنون زیر بار ترافیک قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور مسیر شمال به جنوب آزادراه چالوس-مرزن آباد (قطعه چهار آزادراه تهران شمال) واقع در استان مازندران که از ۳۰ بهمن ۹۴ مسدود بود، ساعت ۱۵ امروز یکشنبه ۱۳ اسفندماه با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد و هم اکنون تردد ایمن و روان در آن برقرار است. 

مهران اعتمادی چندی پیش درباره علت مسدود شدن مسیر شمال به جنوب آزادراه چالوس- مرزن‌آباد به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفته بود: به‌دلیل بارش باران بالا دست و خارج از باند آب‌شستگی اتفاق افتاد و زیر یکسری سنگ‌ها خالی شد. بر همین اساس با هدف پیشگیری از وقوع هر گونه حوادث احتمالی و تأمین حداکثر ایمنی برای تردد وسایل نقلیه مجبور به انسداد مسیر شدیم.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال با بیان اینکه هیچ‌گونه ریزشی در قطعه ۴ این آزادراه بر اثر بارش باران رخ نداد یادآور شد: توده‌های سنگی که زیر آنها به علت آب‌شستگی خالی شده بود٬ خرد از محل خارج شدند. این پیشگیری برای ایمنی سفرها در طول سال به ویژه ایام نوروز انجام شد./

نظر شما