شناسهٔ خبر: 196058 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسوول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

ارتباط و تعامل با رسانه ها موانع پیش رو را رفع می کند

گلستان مسوول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، ارتباط و تعامل با رسانه ها را در کاهش و رفع چالش ها بسیار موثر دانست و گفت: مطالبات رسانه ها همان مطالبات مردمی است که رضایت عمومی را بدنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، محسن قائمی بمناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی؛ اظهارداشت: ارتباطات موثر با رسانه ها موجب آگاه بخشی و انعکاس فعالیت ها و اقدامات مجموعه گسترده راهداری و حمل و نقل جاده ای می شود.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ستاد و شهرستان های اداره کل با بیان اهمیت روابط عمومی ها در انعکاس شبانه روزی فعالیت ها و اقدامات اداره کل، تصریح کرد: روابط عمومی ها سربازان خط مقدمی هستند که همواره پاسخگوی رسانه ها و مطالبات مردمی در هر گوشه از استان هستند.

به گفته قائمی، ایمنی ترددها و تامین امنیت سفرهای جاده ای و کاهش تلفات جاده ای از اهداف نهایی است که با آگاه بخشی و اطلاع رسانی های بموقع و فرهنگ سازی محقق خواهد شد.

در پایان از روابط عمومی های شهرستان های تابعه و ستاد نیز با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.