شناسهٔ خبر: 198227 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری:

مسافران تنها از طریق پایانه‌ها و وب‌سایت رسمی، بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی را تهیه کنند

ع مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مسافران درخواست کرد تنها از طریق پایانه‌ها و وب‌سایت رسمی، بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی را تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به رصد، کنترل و ابلاغ نرخ مصوب بلیت حمل‌ونقل جاده‌ای در تابلوهای پایانه‌های مسافری و فروش اینترنتی، اظهار کرد: مسافران تنها از طریق وب‌سایت‌های شرکت‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های مسافری نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

باقرجوان بیان کرد: مواردی مبنی بر آزادسواری برخی مسافران در خارج از پایانه‌های مسافری و دریافت مبالغ اضافه کرایه توسط برخی ناوگان عمومی و شخصی گزارش شده و توصیه می‌شود مسافران از تهیه بلیت از طریق مبادی غیررسمی و خارج از پایانه‌ها جدأ خودداری کنند.

وی با اشاره به این‌که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کنترلی بر روند فعالیت ناوگان شخصی نداشته و فعالیت این ناوگان غیرقانونی است، خاطرنشان کرد: در صورت دریافت مبالغ اضافی کرایه از سوی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، مسافران می‌توانند موارد احتمالی دریافت مبالغ اضافی را به صورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۴۱، تلفن گویای ۱۴۱ و وب سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور به نشانی www.141.ir اطلاع‌رسانی کنند، تا با صدور کد رهگیری نسبت به پیگیری شکایات و رسیدگی به موضوعات اقدام شود.