به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی "هما"، هادی حیدری، رئیس ایستگاه "هما" در مشهد، اظهار کرد: با برگزاری جلسات منظم، موضوعاتی نظیر زمانبندی دقیق پروازها، بهینهسازی فرآیند تخلیه بار، تسریع در امور گمرکی و فراهمسازی امکانات رفاهی برای زائران بهطور دقیق بررسی میشود. این اقدامات با هدف کاهش زمان انتظار، حفظ آرامش و سلامت زائران و نیز رعایت کامل الزامات ایمنی و آییننامههای اجرایی "هما" در حال انجام است.
وی افزود: از ابتدای مأموریت میزبانی زائران حج در ایستگاه مشهد، تمامی اقدامات اجرایی بهصورت روزانه با رئیس شعبه "هما" در استان خراسان رضوی هماهنگ شده و جلساتی نیز با دستگاههای خدمترسان در سطح استان برگزار شده است.
حیدری تأکید کرد: این روند تا پایان عملیات بازگشت ادامه خواهد داشت و گزارشهای روزانهای از روند اجرای برنامهها و چالشهای احتمالی به رئیس شعبه ارائه میشود تا خدماترسانی به زائران با بالاترین کیفیت ممکن تداوم یابد.