شناسهٔ خبر: 19927 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون اول رییس جمهور از پایگاه راهداری نوروزی اداره کل راه وشهرسازی کرمان

جهانگیری: کاهش تلفات تصادفات رانندگی نتیجه تلاش‌های مثبت دستگاه‌های ذیربط است

بازدید دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان از پایگاه راهداری نوروزی استان کرمان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، دکتر اسحاق جهانگیری در بازدید از کمپ خدمت رسانی به مسافران نوروزی از پایگاه راهداری نوروزی اداره کل راه وشهرسازی کرمان واقع در پارک مسافر نیز بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات راهداری نوروزی اداره کل راه وشهرسازی کرمان قرار گرفت.

دکتر جهانگیری در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه یکی از نقاط منفی کشور تعداد تلفات در تصادفات جاده ای است، گفت: سالانه چندین هزار نفر از هموطنانمان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند.
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی تلاش وسیعی را برای اصلاح نقاط حادثه خیز کشور انجام داده است.

وی گفت: کیفیت خودروها نیز باید افزایش و ارتقا پیدا کند و سازمان استاندارد باید برای کیفیت و ایمنی خودروها سخت‾گیری کند و به خودروهای بی کیفیت اجازه خروج از کارخانه را ندهند.

وی افزود: دولت در سال جاری پیشنهاد نیروی انتظامی به وزارت کشور را مبنی بر افزایش مبلغ جرایم رانندگی پذیرفت تا مانع رخداد تخلف و حادثه شود.

جهانگیری با تأکید براینکه اگر مقررات راهنمایی و رانندگی جدی گرفته شود تلفات ناشی از اینگونه حوادث کمتر می شود، تصریح کرد: کاهش تلفات تصادفات رانندگی در سال های گذشته با تلاش دستگاه های ذیربط بخصوص پلیس صورت گرفته است.

نظر شما