شناسهٔ خبر: 19962 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس جمعیت هلال احمر:

ارائه آمار واقعی می‌تواند منجر به تاثیرگذاری بر کاهش حوادث و تلفات جانی شود

بازدید رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ارائه آمار درست و واقعی می تواند منجر به تاثیرگذاری بر کاهش حوادث و تلفات جانی شود، خاطر نشان کرد: باید ارائه گزارش از خدمات را به سمت تحلیلی شدن سوق دهیم تا بتوان براساس تحلیل برنامه ریزی درست کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، «سید امیرمحسن ضیائی» از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات بازدید و از نزدیک در جریان روند دریافت، پردازش و تحلیل آمار در این مرکز قرار گرفت.

وی در این بازدید با تاکید بر اینکه کار بزرگی در این مرکز انجام می شود، افزود: دریافت، پردازش و تحلیل آمارها می تواند راهکارهای مفید و ارزشمندی را برای آینده ارائه دهد.

وی اداره سازمان بزرگی چون جمعیت هلال احمر را کاری حساس دانست و تصریح کرد: طرح نوروزی و طرح هایی از این دست یک فرصت برای نشان دادن میزان تاثیرگذاری و جایگاه هلال احمر در خدمت رسانی به مردم است.

ضیائی ادامه داد: از سوی دیگر این طرح ها یک مانور بزرگ درون سازمانی است که میزان آمادگی خود را محک بزنیم.

وی با اشاره به لزوم بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد هلال احمر در طرح های مختلف، گفت: انجام این مهم می تواند ما را در مسیر جبران کاستی ها و استفاده بهتر از پتانسیل ها کمک کند.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر فعالیت ٢٤ ساعته و بدون تعطیلی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات افزود: هر اتفاق بزرگی که در کشور رخ دهد از این مرکز فرماندهی می شود، بنابراین فعالیت این مرکز معطوف به نوروز و یا ایام خاصی نیست بلکه در همه روزها؛ وظیفه مهمی در هدایت عملیات ها دارد.

ضیائی با بیان اینکه حضور چشمگیر هلال احمر در طرح نوروزی بر کسی پوشیده نیست، افزود: همه عزیزانی که در تعطیلات نوروزی برای خدمت به مردم مشغول فعالیت هستند کار بزرگی را انجام می دهند که اجر والایی دارد.

وی با اشاره به سوابق خوب و ارزشمند کارکنان مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات، خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی است که هم نیروی جوان و هم باتجربه در این مرکز خدمات و فعالیت های هلال احمر در حوزه امداد و نجات را رصد می کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما