شناسهٔ خبر: 19989 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

جاده کرج - چالوس یک طرفه شد

ترافیک در محور کرج - چالوس رئیس پلیس راه استان البرز گفت: در اجرای طرح محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده کرج - چالوس و به منظور تخلیه بار ترافیکی در مسیر بازگشت به کرج و تهران، این جاده از ساعت ۱۲ امروز جمعه یک طرفه شد.

سرهنگ رضا اکبری پیش از ظهر جمعه درگفت و گو با ایرنا، افزود: براین اساس تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ امروز جمعه تا ساعت سه بامداد روز شنبه هفتم فروردین ماه ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ششم فروردین ماه جاری تا ساعت سه بامداد روز شنبه هفتم فروردین ماه جاری ازمرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

وی یادآورشد : رانندگان هنگام سفر بویژه در محورهای کوهستانی علاوه بر مقررات راهنمایی ورانندگی ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها لازمه سفرهای برون شهری به ویژه حرکت در مسیرهای کوهستانی و برفگیر است که رانندگان به آن توجه کنند.

وی تاکیدکرد: با توجه به وضعیت ترافیک درراه های استان می طلبد رانندگان درهنگام رانندگی صبرو شکیبایی داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
ازابتدای طرح نوروزی تا شامگاه چهارشنبه بیش از۱۲میلیون و ۵۰۰هزار تردد دراستان البرزانجام شده است .

استان البرز دارای یک هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان است.

استان البرز یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

نظر شما