️به گزارش اداره ارتباطات و اطلاعرسانی، مائده نصر آزادانی رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد: در این سامانه که باهدف تسهیل ارتباط مستقیم مردم با وزیر راه و شهرسازی راهاندازی شده، درخواستها و پیامهای مردمی در حوزههای مختلف مانند مسکن، راه، شهرسازی و سایر خدمات مرتبط، پس از ثبت، به اداره کل استان مربوطه ارجاع میشود و پیگیری آن بر عهده ادارات ارتباطات و اطلاعرسانی استانها است.
️وی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با رویکرد پاسخگویی شفاف، بهموقع و دقیق به مطالبات مردمی، تمام درخواستهای ارجاع شده را بررسی و نتایج پیگیریها را در سامانه ثبت کرده است.
️این روند، گامی مؤثر در ارتقای رضایتمندی مردمی و تحقق دولت هوشمند و پاسخگو به شمار میآید.