به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، روحاله محسنزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی در جلسه شورای معاونین این اداره کل ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای مضاعف راهداران، کارمندان، رانندگان و صنوف حمل و نقل در ماههای اخیر گفت: افزایش سطح رضایت مردم در حوزه خدمات این اداره کل نتیجه تلاش، وفاق و همدلی کارکنان، راهداران، رانندگان، صنوف حمل و نقل و پیمانکاران بخش خصوصی است.
وی تاکید کرد: باید از تمام ظرفیتهای موجود برای انعکاس حداکثری و تبیین فعالیتها و تلاشهای جهادی بعمل آمده بهره گرفت تا عموم مردم از خدمات دولت آگاه شوند.
برنامهریزی برای ارائه خدمات هرچه بیشتر و مطلوبتر به زائران در ایام اربعین از مهمترین مسائلی بود که محسن زاده بر آن تأکید کرد و گفت: نظارتها باید با جدیت و دقت بیشتر با حضور پررنگ در میدان همراه باشد.
نظارت بر فعالیت مجتمعهای خدمات رفاهی بین راهی، مراکز معاینه فنی سنگین، برپایی میز خدمت در پایانههای مسافربری، تأمین ناوگان حمل و نقل برای جابهجایی زائران و آمادهسازی راهها بویژه خطکشی محورهای تازه آسفالت شده از دیگر مواردی بود که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی بر اجرای آنها تأکید کرد.
وی یادآور شد: ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران پایه همواره باید توسط معاونین انجام شود تا بر اساس شایستگی افراد برنامههای مورد نظر را تحقق بخشیم.
محسن زاده افزود: پیگیری مطالبات پیمانکاران، پاسخگویی به مطالبات مردم، تکریم ارباب رجوع و نظرسنجی عمومی با انجام درست وظایف محوله باید سرلوحه همه همکاران باشد تا خدمات شایستهای نسبت به بضاعتمان ارائه دهیم.