شناسهٔ خبر: 200421 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی سکاندار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تلاش همه جانبه برای افزایش سطح رضایتمندی مردم

محسن زاده اراک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تلاش مضاعف کارکنان، راهداران و جامعه حمل و نقل استان بمنظور ارائه خدمات مطلوب تر به مردم برای افزایش سطح رضایتمندی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، روح‌اله محسن‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در جلسه شورای معاونین این اداره کل ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مضاعف راهداران، کارمندان، رانندگان و صنوف حمل و نقل در ماه‌های اخیر گفت: افزایش سطح رضایت مردم در حوزه خدمات این اداره کل نتیجه تلاش، وفاق و همدلی کارکنان، راهداران، رانندگان، صنوف حمل و نقل و پیمانکاران بخش خصوصی است.

وی تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای انعکاس حداکثری و تبیین فعالیت‌ها و تلاش‌های جهادی بعمل آمده بهره گرفت تا عموم مردم از خدمات دولت آگاه شوند.

برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات هرچه بیشتر و مطلوب‌تر به زائران در ایام اربعین از مهم‌ترین مسائلی بود که محسن زاده بر آن تأکید کرد و گفت: نظارت‌ها باید با جدیت و دقت بیشتر با حضور پررنگ در میدان همراه باشد.

نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، مراکز معاینه فنی سنگین، برپایی میز خدمت در پایانه‌های مسافربری، تأمین ناوگان حمل و نقل برای جابه‌جایی زائران و آماده‌سازی راه‌ها بویژه خط‌کشی محورهای تازه آسفالت شده از دیگر مواردی بود که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بر اجرای آن‌ها تأکید کرد.

وی یادآور شد: ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران پایه همواره باید توسط معاونین انجام شود تا بر اساس شایستگی افراد برنامه‌های مورد نظر را تحقق بخشیم.

محسن زاده افزود: پیگیری مطالبات پیمانکاران، پاسخگویی به مطالبات مردم، تکریم ارباب رجوع و نظرسنجی عمومی با انجام درست وظایف محوله باید سرلوحه همه همکاران باشد تا خدمات شایسته‌ای نسبت به بضاعتمان ارائه دهیم.