به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان قزوین؛ مجتبی دائی دائی گفت: به منظور تشریح و توضیح موضوع سامانه فوریت اداری، موضوعات منعکس شده توسط مراجعین در قالب درخواست و شکایات، تصمیم گیری در خصوص تسهیل امور، و بررسی چالشها و موانع پیش رو در حوزه میز خدمت اداره کل، جلسه هماهنگی با معاونان و کارشناسان حوزه میز خدمت برگزار شد.
در این جلسه دائی دائی بر رعایت شئونات اداری، انجام وظایف و امور محوله به صورت مستمر، صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، برنامه ریزی مناسب و مدیریت امور محوله، شفاف سازی و اقناع مراجعین با رعایت حرمت و احترام و براساس قوانین و رعایت مقررات و دستورالعملهای ابلاغی به عنوان موضوعات بدیهی و ابتدایی در نظام اداری و کارمندی تاکید کرد.
وی بیان داشت: به جهت تکریم ارباب رجوع و پیشبرد اهداف اداره کل، تمامی کارمندان میز خدمت میبایست با برنامه ریزی و مدیریت مناسب جهت انجام وظایف و امور محوله، بازنگری در روند و فرایندهای انجام کار جهت اطلاع رسانی و شفاف سازی و انعکاس مناسب به مراجعین و ارائه خدمت بر اساس روند اعلام شده، به ارائه وظایف خود بپردازند.
مدیر کل راه و شهرسازی با تاکید بر توجه به موضوع تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملهای ابلاغی گفت: توضیح و تشریح موضوعات به ارباب رجوع با رویکرد شفاف سازی و اقناع مراجعین به صورت کامل میبایست صورت پذیرد.
دائی دائی با اشاره به اینکه استان قزوین در سامانه فؤاد پایلوت کشوری است، تاکید کرد: کارشناسان میبایست در زمینه موضوعات مرتبط با این حوزه اهتمام بیشتری نسبت به پاسخگویی به ارباب رجوع و همکاران داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: در صورت غیاب کارشناسان و مسئولان مربوطه، به منظور جلوگیری از انتظار و سرگردانی مردم. با برنامه ریزی جهت انجام امور محوله قبل از اخذ مرخصی، ضروریست جانشینی جهت پاسخگویی حضوری و تلفنی به ارباب رجوع معرفی شود.
گفتنی است این جلسه با حضور مجتبی دائی دائی مدیر کل راه و شهرسازی، محمدتقی زاجکانیها معاون مسکن و ساختمان، سیدهادی ابراهیمی سرپرست معاونت املاک و حقوقی، لیدا معروفی معاون شهرسازی و معماری، رؤسای ادارات و کارشناسان میز خدمت اداره کل در محل سالن جلسات مدیر کل راه و شهرسازی برگزار شد.