به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، سعید نورخدایی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت اباعبدالله حسین(ع) بر ضرورت خدمترسانی بیشتر مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی استان تاکید کرد و گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به زائران حسینی است.
وی ادامه داد: برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانهها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر در آنها در تمام ساعات شبانهروز، نظافت مستمر سرویسهای بهداشتی و رفع نواقص سرویسهای بهداشتی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه ۲۰ مجتمع خدماتی- رفاهی استان آماده خدمترسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی هستند، افزود : با توجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمعهای خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیروهای خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحدهای خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شدهاند.
نورخدایی اضافه کرد: زائران و کاربران جادهای با ارسال پیامک به سامانه جامع ۱۴۱ و پل ارتباطی سامانههای استانی، نسبت به ثبت شکایات خود اقدام کنند.