به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، محمد پورتیموری رئیس مرکز مدیریت راههای کشور از برقراری بیش از دو میلیون و ۴۲۱ هزار تماس تلفنی هموطنان با سامانه جامع اطلاعرسانی ۱۴۱ در مرداد ماه ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: در این مدت، کاربران جادهای استانهای مازندران با ۳۵ درصد، تهران با ۳۳ درصد و البرز با ۸ درصد به ترتیب در صدر آمار برقراری تماس تلفنی هموطنان با سامانه ۱۴۱ قرار داشتهاند.
وی با اشاره به پاسخگویی بخشهای ستادی و استانی سامانه تلفنی ۱۴۱ به ۱۲۳ هزار و ۸۹۷ تماس تلفنی در مرداد ماه امسال گفت: بخش ستادی پاسخگوی ۵۲ هزار و ۲۶۲ تماس و معادل ۴۲ درصد از مجموع تماسها بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور خاطرنشان کرد: در بخش استانی نیز با پاسخگویی به ۷۱ هزار و ۶۳۵ تماس تلفنی هموطنان، ۵۸ درصد از مجموع تماسهای برقرار شده پاسخ داده شده است.
پورتیموری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در دومین ماه از تابستان سال جاری، ۹۷۲ هزار و ۷۲۶ بازدید کاربران جادهای از وبسایت ۱۴۱ به ثبت رسیده که گویای افزایش ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۳ است.
وی همچنین به رشد ۱۶ درصدی بازدید هموطنان از اپلیکیشن ۱۴۱ در مردادماه امسال اشاره و عنوان کرد: در این بازه یک ماهه، ۲۲۴ هزار و ۴۵۸ کاربر در سطح کشور از این اپلیکیشن بازدید کردهاند، همچنین ارسال ۵۲ هزار و ۲۶۸ پیامک به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱، از افزایش ۱۸ درصدی نسبت به تیر ماه امسال خبر میدهد.