شناسهٔ خبر: 20510 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان:

بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، بین راهی در حال ساخت استان گلستان

بازدید مدیركل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان به همراه معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری و کارشناس بازرگانی از محورهای مواصلاتی و مجتمع‏‌های خدماتی رفاهی، بین راهی در حال ساخت استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پايانه‌های استان گلستان، مهدی میقانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان در خلال این بازدید گفت: ایجاد امکانات و خدمات رفاهی برای استراحت مسافران و رانندگان در طول شبکه راه‌ها از نیازهای اساسی آنان در سفرهای جاده‌ای است که در این راستا ۱۲ مجتمع خدماتی بین راهی در استان فعال است، همچنین ۱۲ مجتمع در حال ساخت بوده و ۸ مجتمع دیگر در حال تکمیل استعلامات هستند.

میقانی افزود: هدف از ایجاد مجتمع‌های بین راهی جلوگيری از پراكندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمركز آنها در يك مكان در راستای ارتقاء خدمات برای بهره‌برداران و مترددین در شبکه راه‌ها، افزايش ضريب ايمنی جاده‌ها توسعه زيرساخت‌های گردشگری برای مسافرين است.

در ادامه از مراحل پیشرفت فیزیکی دو مجتمع در حال ساخت حوزه شرق استان، مجتمع آقای جمال الدین طاطار محور گنبد-مینودشت و - مجتمع آقای حمید رساله پور محور سه راهی کلاله-جنگل گلستان بازدید به عمل آمد که هر دو مجتمع از پیشرفت فیزیکی و اجرای پروژه بالایی برخوردار بوده و مجتمع طاطار در اردیبهشت ماه امسال و مجتمع رساله پور انشاالله درنیمه اول امسال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان افزود: از بودجه عمرانی سال ۱۳۹۴ رمپ‌های ورودی و خروجی مجتمع‌های فوق الذکر توسط پیمانکاران این اداره کل با تخصیص اعتبار جمعاً به مبلغ ۶۵۰۰ میلیون ریالدر حال احداث است.

  وی در پایان گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی ضمن پاسخگویی به ماموریت‌های خدماتی و رفاهی برای مراجعین و مسافران و فراهم آوردن امکانات مربوطه در زمینه اشتغال، امنیت و تبدیل شدن مجتمع‌ها (با اهداف و مشخصات مشابه) به یک المان منطقه‌ای نیز می‌توانند تاثیرگذار باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما