شناسهٔ خبر: 206160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی تلفنی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مطالبات مردمی در سامانه ۱۱۱

اردل سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در سامانه ۱۱۱ سامد به صورت الکترونیکی پاسخگوی مطالبات و سوالات مردمی بود

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، سید احسان حسینی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات، درخواست‌ها و مطالبات مردمی پاسخ داد.

در این ارتباط تلفنی، شهروندان استان مسائل مربوط به حوزه راه، مسکن و شهرسازی را مطرح نمودند و سرپرست اداره‌کل نیز ضمن بررسی هر مورد، دستورات لازم را برای پیگیری مشکلات صادر کرد.

هدف از اجرای این برنامه، ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان و افزایش شفافیت و اعتماد عمومی است.