شناسهٔ خبر: 207018 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رسیدگی و پاسخگویی به بیش از ۳۰۰ درخواست و شکایت مردمی در راهداری آذربایجان‌ غربی

6.jpg رئیس اداره بازرسی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از رسیدگی و پاسخگویی به بیش از ۳۰۰ درخواست و شکایت مردمی در شش‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) امیر عشقی رئیس اداره بازرسی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری، به ۴۱ مورد شکایت ثبت‌شده در سامانه ۱۱۱ رسیدگی به شکایات استانداری و ۲۱ مورد شکایت ثبت‌شده در سامانه ۱۳۶ بازرسی کل کشور رسیدگی شد.

 وی افزود: همچنین در این مدت زمان ۳۵ مورد شکایت حضوری و ۱۲ مورد درخواست ثبت‌شده در سامانه مجوزهای درگاه ملی بررسی و پاسخ‌گویی لازم به آنها انجام شد.

 رئیس اداره بازرسی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این مدت زمان، ۲۲مورد ملاقات مردمی در قالب چهارشنبه‌های خدمت نیز در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برگزار و به ۱۲۵ درخواست مردمی رسیدگی و همچنین ۳ مورد دیدار چهره‌به‌چهره در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه و ۵ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل برگزار شد.

 عشقی با اشاره به موضوعات اصلی شکایات مطرح‌شده در این بازه زمانی خاطر نشان کرد: بخش عمده درخواست‌ها مربوط به راه‌های روستایی، حریم راه‌ها، کارت هوشمند رانندگان، شرکت‌های حمل‌ونقل باری و مسافری و رانندگان است.