شناسهٔ خبر: 21043 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

فرودگاه ابزار سرعت بخشیدن به توسعه کشور است

رحمت‌اله مه‌آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه به عنوان ابزاری برای سرعت بخشیدن به توسعه کشور نام برد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ رحمت اله مه آبادی در آغاز "همایش تدوین و ابلاغ برنامه های عملیاتی سازمان ثبت در حوزه موقوفات، املاک و نظام مهندسی ثبت شرکت ها" طی سخنانی کوتاه، اظهار کرد: فرودگاه یک زیرساخت ملی و ابزاری برای سرعت بخشیدن به توسعه کشور است.

وی افزود: به یقین فرودگاه ها سرمایه ملی و متعلق به نسل های آتی هستند و یکی از اهداف ما باید حراست و پاسداشت این سرمایه ملی برای نسل آینده باشد.

وی با اشاره به برگزاری "همایش بررسی روند مستندسازی اراضی فرودگاه ها؛ چالش ها و راهکارها" اظهار امیدوراری کرد؛ همگان برای صیانت از فرودگاه ها به عنوان یک ثروت ملی و ارائه آن به نسل های آینده بکوشند.

"همایش تدوین و ابلاغ برنامه های عملیاتی سازمان ثبت در حوزه موقوفات، املاک و نظام مهندسی ثبت شرکت ها" صبح امروز(سه شنبه) در سالن اجتماعات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد و "همایش بررسی روند مستندسازی اراضی فرودگاه‌ها؛ چالش ها و راهکارها" نیز فردا(چهارشنبه) در همین مکان برگزار خواهد شد.

نظر شما