به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت پاسخگوی برخط تلفنی تعدادی از سؤالات مردمی شد و اظهار داشت: وظیفه اصلی ما رسیدگی به مشکلات مردم در حوزههای مختلف کاری راه و شهرسازی استان بوده و تلاش میکنیم با شنیدن دغدغههای شهروندان عزیز و رسیدگی به آنها موجب افزایش رضایتمندی عمومی در سطح جامعه را شاهد باشیم.
وی گفت: سامانه سامد ۱۱۱، پل ارتباط بیواسطه مردم با دولت فرصت مناسبی برای بیان درخواستها، نظرات، پیشنهادها و پیگیری امورات از دستگاههای اجرایی است و بستری مؤثر برای رسیدگی سریع به مطالبات مردمی است که میتوانند از این طریق مطرح شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در تماسهای تلفنی هم استانیهای گرامی، به سؤالات این عزیزان در بخش مسکن و پیشرفت پروژههای در حال احداث، واگذاری زمین به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و توسعه بزرگراهی استان پاسخ و راهنماییهای لازم ارائه گردید.
گفتنی است باهدف خدمت به مردم در راستای رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی، ملاقاتهای مردمی مدیرکل و معاونین، حضور منظم مدیرکل راه و شهرسازی استان در مرکز ارتباطات مردمی دولت (سامد) در محل استانداری اردبیل، برپایی میز خدمت در محل اداره کل و ادارات راه و شهرسازی مستقر در شهرستانها، مصلی های اقامه نمازجمعه از جمله اقدامات انجامگرفته در این راستا است.