شناسهٔ خبر: 21119 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

ورود سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب کشور/ هوای تهران خنک‌تر می‌شود/ بارش‌ها به تدریج به شمال شرق کشور می‌رسد

باران کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب کشور گفت: هوای تهران فردا خنک‌تر می‌شود.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: دیروز با جنوبی شدن جریانات هوا روی سواحل شمالی کشور خیلی گرم شده بود به طوری که در رشت دما حداکثر به ۳۶ درجه سانتیگراد رسید و گرمترین مرکز استان کشور شد.

وی افزود: امروز جریانات برعکس می شود ریزش هوای سرد را از مرزهای بالاتر به سواحل شمالی دریای خزر داریم ضمن آنکه وزش باد، کاهش قابل توجه دما و بارش های پراکنده باران پیش بینی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور یادآور شد: بارش به تدریج به شمال شرق کشور هم می رسد و اوایل شب از میزان بارش ها در شمال غرب کشورمان کاسته می شود و این سامانه بارشی به سمت شمال شرق کشور می رود و انتظار داریم امشب در شمال شرق کشور بارش های پراکنده را داشته باشیم. امروز به علت وزش بادهای شدید دریای خزر مواج و طوفانی خواهد بود

گودرزی اظهار کرد: برای روز شنبه علاوه بر مناطق یادشده در البرز شرقی و تاحدودی البرز مرکزی هم بارش های پراکنده را داریم. برای بعد از ظهر روز شنبه در برخی مناطق زاگرس مرکزی و جنوبی هم بارش های خیلی خفیف و پراکنده را داریم.

وی ادامه داد: آسمان تهران امروز صاف است البته در ساعات بعد از ظهر به تدریج افزایش ابر را داریم امشب احتمالا در تهران بارش های پراکنده اتفاق می افتد حداکثر دما نیز به ۲۶ درجه بالای صفر می رسد. البته برای فردا کاهش یک تا دو درجه ای دما پیش بینی می شود./

نظر شما