شناسهٔ خبر: 211209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تداوم دیدارهای مردمی در مسیر ارتقای رضایتمندی ارباب‌رجوع در راه و شهرسازی کرمان

کرمان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در دیدار عمومی امروز با ارباب‌رجوع، بر استمرار ارتباط مستقیم و پاسخگویی مؤثر برای حل مسائل مراجعان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان، چهارشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۴، ملاقات عمومی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با ارباب‌رجوع در چارچوب برنامه‌ منظم دیدارهای مردمی برگزار شد.

در جریان این دیدار، علی حاجی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به مأموریت‌های گسترده این دستگاه در حوزه‌ راه، مسکن و شهرسازی، ارتباط صمیمی با مردم و شنیدن دغدغه‌های آنان را از اولویت‌های مهم مدیریت مجموعه دانست و تصریح کرد: پاسخگویی به موقع و دقیق، زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی ارباب‌رجوع است.

وی با تأکید بر لزوم تسهیل فرایندهای اداری و کاهش بروکراسی، افزود:‌ همه واحدهای تخصصی موظف‌اند مسائل مطرح‌شده از سوی مراجعان را به‌صورت دقیق پیگیری و نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام کنند.

در پایان، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان بر تداوم دیدارهای مردمی و سیاست درهای باز اداره‌کل در مسیر تحقق اهداف دولت مردمی تأکید کرد.