شناسهٔ خبر: 21164 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بانک مسکن جشنواره ارتباطات و اطلاع‌رسانی حوزه بانکی برگزار می‌کند/ مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت

بانک مسکن بانک مسکن جشنواره وبلاگ‌نویسی و رسانه‌های اجتماعی بانکی با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی در حوزه بانکی ایران و تشویق جامعه بانکی کشور به تعامل در محیط آنلاین و کسب مهارت‌های دیجیتالی و آموزش و بهره‌برداری عمومی از خدمات بانکداری الکترونیک برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، این بانک جشنواره وبلاگ‌نویسی و رسانه‌های اجتماعی بانکی با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی در حوزه بانکی ایران و تشویق جامعه بانکی کشور به تعامل در محیط آنلاین و کسب مهارت‌های دیجیتالی و آموزش و بهره‌برداری عمومی از خدمات بانکداری الکترونیک برگزار می‌کند.

این جشنواره با حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ‌نویسی و شبکه‌های اجتماعی در حوزه بانکی در ایران، ارائه و معرفی وبلاگ‌های برتر و نمونه از نظر استانداردهای فنی و محتوایی در حوزه بانکی در ایران، معرفی فعالان در شبکه‌های اجتماعی مجازی، توسعه فرهنگ استفاده از امکانات محیط اینترنت در بین کارکنان بانک‌ها و عموم مردم در راستای تربیت شهروندان الکترونیک، گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی و حضور در فضای مجازی در زمینه‌های تخصصی، تحلیلی و نقد در حوزه بانکی و بانکداری، تولید محتوای تخصصی مرتبط در فضای مجازی و بالا بردن مهارت‌های دیجیتالی کارکنان بانکی در جهت رسیدن به اهداف روابط عمومی الکترونیک برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی کارکنان بانک‌های دولتی و خصوصی ایران در ۶ بخش و دو گروه وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی با موضوعات بانکی، اقتصادی، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و بانکداری الکترونیک با هم به رقابت می‌پردازند.

بر این اساس کارکنان سیستم بانکی تا ۱۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت بانک مسکن جهت شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.

شایان ذکر است زمان بررسی آثار برتر بعد از اتمام مهلت ارسال آثار بوده و در هفته ارتباطات و طی مراسم اختتامیه جوایز برندگان اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جزئیات و شرایط شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir  مراجعه و یا در صورت وجود هر گونه ابهام یا سؤالی در این خصوص می‌توانند با ستاد جشنواره با شماره تلفن ۱۴-۸۲۹۳۲۱۱۱-۰۲۱ مطرح کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما