شناسهٔ خبر: 21175 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور استانداری كرمانشاه:

تلاش راه و شهرسازی استان در پیگیری بی‌وقفه مسكن مهر

جلسه معاون امور استانداری كرمانشاه در اولین نشست شورای تامین مسكن استان در سال جاری از تلاش و پیگیری اداره كل راه و شهرسازی تقدیر كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، نیك كردار در اولین نشست شورای تامین مسكن استان در سال جاری از تلاش و پیگیری اداره كل راه و شهرسازی تقدیر كرد و گفت: در آخرین تلاش، عبداله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان در سازمان ملی زمین و مسكن كشور، مدیران این حوزه را مجاب كرد، در راستای شیوه نامه تعیین تكلیف پروژه‌های فاقد متقاضی، با كسب مجوز از وزارتخانه، اجازه جذب متقاضی را بدون نیاز داشتن شرایط، برای پروژه ۱۳۷۶ واحدی مراد آباد كرمانشاه به بنیاد تعاون ناجا داده شود.

در ادامه عبداله بهادری دبیر این شورا با اشاره به وضعیت كل مسكن استان و همچنین رتبه نخست كرمانشاه در اتمام نازك‌كاری پروژه‌های مهر در كشور، بر اتمام پروژه‌های باقی مانده و سرعت بخشیدن در روند فروش اقتصادی كردن تسهیلات بانكی تاكید كرد.

مدیركل راه و شهرسازی استان در ادامه تصریح كرد: با مشاركت پیش از پیش متقاضیان و تعاونی‌های مربوط و نیز پررنگ‌تر شدن مشاركت اداره كل تعاون- كار و رفاه اجتماعی در خصوص ساماندهی تعاونی‌های زیر مجموعه و تكمیل پروژه‌ها، بخش اعظم طرح‌های باقی مانده در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و در این صورت می‌توان ضمن حفظ جایگاه فعلی رتبه كرمانشاه در كشور، آن را ارتقاء هم داد.

بهادری در پایان خواست، در جلسه آتی این نشست گزارش كامل مصوبات به سمع و نظر ریاست جلسه رسیده و همچنین گزارش عملكرد دستگاه‌های ذیربط از جمله بانك‌های ملی و ملت نیز در خصوص برنامه فروش اقساطی این مهم ملی، ارائه شود.

نظر شما