شناسهٔ خبر: 21260 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای مدیران اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید شد:

عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و اولویت‌بندی تكمیل كارهای اجرایی با كمترین هزینه

نشست در جلسه شورای مدیران اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و اولویت‌بندی تكمیل كارهای اجرایی با كمترین هزینه تاكید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، در این جلسه كه با حضور مدیركل راه و شهرسازی و مدیران حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی استان برگزار شد بر اولویت‌بندی تكمیل پروژه و مدیریت منابع با توجه بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاكید شد.

مدیركل راه و شهرسازی استان گفت: هدف این دستگاه اجرایی در سال جاری عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در همه زمینه‌ها و بالفعل نمودن امكانات بالقوه چه در زمینه نیروی انسانی و چه در زمینه امكانات فنی است.

 میر جعفریان سال گذشته و فروردین ماه امسال را از روزهای پر كار اداره كل راه و شهرسازی دانست كه با توجه به بارندگی‌های فراوان و ریزش و لغزش و رانش‌های زیادی كه در محورهای ارتباطی استان به وجود آمد راهداران استان زحمات زیادی متحمل شدند و خوشبختانه توانستیم با كمك این عزیزان رضایت مردم شریف را فراهم نماییم.

وی افزود نگهداری راه‌های استان با توجه به شرایط جوی و موقعیت كوهستانی بسیار پرهزینه است كه امیدواریم مسئولین عزیز توجه ویژه‌ای در بحث اعتبارات به این بخش داشته باشند.

نظر شما