شناسهٔ خبر: 21331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل صورت گرفت:

تشریح برنامه‌های اجرایی هفته ایمنی حمل و نقل

خلیل محبت خواه مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: راه‌های استان در مقایسه با استانداردها كاستی‌های زیادی دارد و باید تمام دستگاه‌های ذیربط جهت ارتقای مشخصات جاده‌ها تلاش نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه ضمن گرامیداشت هفته ایمنی حمل و نقل افزود: برنامه‌هایی كه توسط كمسیون ایمنی راه‌های استان برای گرامیداشت این هفته از چهارم الی دهم اردیبهشت ماه تدارك دیده شده در حال اجراست.

وی در تشریح برنامه‌های این هفته گفت: در اجرای برنامه‌های مربوط به راه و وسیله نقلیه ایمن اعضای كمسیون ایمنی راه‌های استان از یك واحد مكانیزه معاینه فنی خودروهای سبك و سنگین بازدید نمودند.

محبت خواه برگزاری دوره آموزشی برای موتورسواران را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این هفته برشمرد و گفت: علاوه بر اجرای این دوره، طرح افزایش ایمنی تردد ادوات كشاورزی در جاده‌ها نیز با همكاری اداره كل حمل و نقل و پایانه‌ها و پلیس راه استان برگزار شد.

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل از اجرای طرح ایمن‌سازی تردد در محدوده مدارس حاشیه راه‌ها خبر داد و گفت: این برنامه در راستای شعار مشاركت مدنی و ایمنی راه و در محدوده مدرسه شهید جباری روستای نوران برگزار شد.

وی اضافه كرد: برگزاری كارگاه آموزشی امداد و نجات جاده‌ای برای مسئولین و اكیپ‌های راهداری استان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این هفته است.

محبت خواه همچنین برگزاری میزگرد مشترك اعضای كمسیون ایمنی راه‌های استان، برگزاری كلاس‌های توجیهی برای رانندگان وسائط نقلیه عمومی داخل شهری و مسئولان فنی شركت‌های حمل و نقل مسافر را از برنامه‌های اجرایی در این هفته عنوان كرد.    

نظر شما