شناسهٔ خبر: 2156 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

استقبال قابل توجه شهروندان در ساعات اولیه فروش اینترنتی

پیش‌فروش بليت قطار ویژه ماه‌های آذر و دی آغاز شد

قطار پیش‌فروش بليت قطارهای مسافری داخلی و بین‌المللی ویژه آذرماه و دی‌ماه از ساعت 8:30 صبح امروز (يكشنبه ۲۵ آبان ماه) آغاز ‌شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «پیش‌فروش» بليت قطارهای مسافری داخلی و بین‌المللی ویژه آذر و دی ماه امسال از ساعت ۶ صبح امروز يكشنبه ۲۵ آبان ماه آغاز شد.

همچنین «فروش» بليت قطارهای مسافری از طريق نمايندگی‌های مجاز فروش برای بازه زمانی آذرماه و دی از ساعت ۸:۳۰ صبح روز يكشنبه ۲۵ آبان ماه شروع شد.

متقاضيان سفر با قطار با داشتن كد كاربری می‌توانند عمليات خريد بلیت را از طريق سايت فروش اينترنتی رجاء و سامانه ‌موبایلی هم‌قطار نیز انجام دهند. عمليات فروش بليت قطارهای مسافری بين‌المللی از ساعت ۱۲ ظهر امروز از طريق نمايندگی‌های مجاز فروش بلیت در سراسر كشور انجام می‌شود.

شرکت رجاء از متقاضیان سفر با قطار درخواست کرد‌، بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریع‌ موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند و از اصلاح آن اطمینان حاصل کنند. همچنین بليت‌های غيرهمنام يا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان اين‌گونه بليت‌ها، مسافر بدون بليت تلقی می‌شوند و از سوار شدن آن‌ها به قطار جلوگيری می‌شود.

بر اساس گزارش‌های دریافتی در برخی مسیرهای ریلی مانند تهران - مشهد (در بازه زمانی اواخر آذر ماه و هفته اول دی ماه) در ساعات اولیه فروش اینترنتی استقبال قابل توجهی صورت گرفته است./

نظر شما